Zevende dag

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Bij mij is grote verwarring ontstaan! Men zegt dat wij de zevende dag moeten heiligen, door rust te nemen en God te zoeken. Maar als zondag de eerste dag van de week is, dan komen wij op zaterdag uit als het gaat om de zevende dag, dus de rustdag. Hoe kan dit?

Antwoord

Zie voor het antwoord het dossier zondag-sabbat en de tag hieronder.

Lees meer artikelen over:

zondag