Informatie over het christendom

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Welke God aanbidden christenen? Ik wil graag informatie over het christendom maar het is bijna onmogelijk om in mijn omgeving iemand te vinden waarvan ik weet dat die eerlijke informatie verschaft, in plaats van als een doorgedraaide marketeer je te proberen te bekeren.

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

1 reactie
Ryle
Beste Vraagsteller,
Weet je wat een mooi boek is om te lezen om te lezen: de schuilplaats van Corrie ten Boom. Waar gebeurd verhaal in de oorlog, en laat zien hoe het is om als christen te zijn in verdrukking. Ga de uitdaging eens aan. Je kunt ook recensies opzoeken op het internet. Succes!