Borsten vergroten door pillen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriendin vind dat ze te kleine borsten heeft. Nu zijn er pillen te koop die haar borsten één of twee cupmaten kunnen vergroten. Maar ze zit met de vraag of dit wel verantwoord is. Ze is bang dat je als straf misschien wel borstkanker zou kunnen krijgen. Ze voelt zich nu erg rot omdat ze zo weinig heeft. Zouden die pillen een verantwoorde oplossing zijn?

Antwoord

Absoluut niet doen. Je weet nooit wat er inzit. En als er niets inzit, wordt ze beduveld. Ze moet er niet mee zitten. Kleine borsten kunnen later vaak wel goede borstvoeding geven. Bovendien wordt ze vanzelf wel dikker als ze ouder wordt en dan zal ze ook grotere borsten krijgen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

borst(en)medisch