God niet vinden

Redactie Refoweb / 5 reacties

Vraag

Ik zoek God al heel lang maar ik vind Hem niet. Ik heb Hem in het verleden intensief gezocht maar niet gevonden. Klopt het wel van zoekt en je zult vinden?

Antwoord

Dat is te lezen in het artikel 'God zoeken maar niet vinden'.

5 reacties
Tonny
Ik moest aan dit liedje denken, ik bid je toe dat het je hoop geeft.

https://youtu.be/RpDxjXqdcaU?si=fuQ6v942ghgO5PLr
Samanthi
God zoeken? Waar zoek je?
In Zijn Woord is Hij te vinden... daar roept Hij je... Hij nodigt... Hij trekt je... Hij vraagt gehoorzaamheid... om in Zijn Zoon te geloven.

Lees eens in de evangeliën en de handelingen... bidt om een open hart en om Zijn Heilige Geest, neem Zijn genade oormoedig aan.
Yada
Niemand heeft ooit God gezien; de eniggeboren Zoon, Die in den schoot des Vaders is, Die heeft Hem ons verklaard.
Huisje_op_de_hei
Ja dat klopt
kumi
Een moment je hart, persoonlijkheid echt serieus openstellen naar God.
Zonden , erkennen, sorry naar God en de mensen die je pijn gedaan hebt.
Zelf ook mensen vergeven ,die jouw pijn hebben gedaan.

En dan Geloven dat Jezus voor jouw Zonden Gestorven is en het Jouw de al vergeven heeft,zodra je erkent.

En met Zijn Woord, Bijbel,lezen ,bidden ,zingen leven en doen.
God liefhebben boven al en je naaste als jezelf,meer niet!