Verlangen naar mijn vriendin

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben nog niet getrouwd met m’n vriendin. Heb haar wel gevraagd, maar ze weet nog niet zeker of ze met mij trouwen wil. We volgen wel huwelijkscatechese. Nu heb ik een probleem. Stel, ze wordt niet mijn vrouw, dan is de kans groot dat ze de vrouw van mijn naaste wordt. Echter groeit het verlangen naar haar. Ook seksueel verlangen. Begeerte is aan de orde van de dag, helaas. Ook zelfbevrediging.

We praten er ook over, omdat ik voel dat dit niet goed is. Het gebeurt alleen als ik apart van haar ben. Ze wil eigenlijk dat ik het niet doe, of in elk geval niet op de verkeerde manier. Nu is het zo dat ik ook aan zelfbevrediging doe zonder enige gedachte daarbij, dan heb ik daarna ook geen schaamte. Anders wel. Hoe ga ik hier mee om?

Antwoord

Onder de tag 'Zelfbevrediging' vind je alle vragen en antwoorden over dit thema.