Wormpjes in de ontlasting

drs. A.J. van den Noort / Geen reacties

Vraag

Kan een baby van 3,5 maanden last van wormpjes in de ontlasting hebben? Zo ja, hoe komt dat en... hoe is tegen te gaan en voortaan te voorkomen?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik wil je voor meer informatie rond worm-infecties etc verwijzen naar de voorlichtingswebsite van het Nederlands Huisartsen Genootschap.

Voor behandeling wil ik je verwijzen naar de website waar medicatie en doseeradviezen voor kinderen op te vinden zijn.

Met vriendelijke groet,
Art van den Noort

Lees meer artikelen over:

baby