Webcamgirl

E. (Betsy) Westeneng | Geen reacties | 26-10-2015| 08:55

Vraag

Vanaf mijn 17e jaar heb ik een jaar gewerkt als webcamgirl, totdat ik christelijke jongen tegenkwam en we verkering kregen. Hij kwam er achter wat ik deed. Liep niet bij me weg, maar nam me mee naar zijn kerk en op zijn aandringen had ik ook een gesprek met zijn pastor. Ik heb vervolgens Jezus aangenomen als mijn Heiland en ben gestopt met ‘cammen’. Onze relatie is echter uitgeraakt en daarna ben ik weer in aanraking gekomen met mijn oude ‘werkzaamheden’. Nu doe ik het af en toe, maar als ik het doe voel ik me verschrikkelijk schuldig. Ik kan gewoon niet stoppen en ik durf er met niemand over te praten. Wat moet ik doen? Wie moet ik om hulp vragen?


Antwoord

Het getuigt van doorzettingsvermogen dat het je eerder gelukt is om te stoppen met je webcamactiviteiten! Terugval kan gebeuren, zeker in moeilijke tijden. Ik vind het dapper van je, dat je veel moeite doet om het niet weer te doen. Je wilt er vanaf. Dat is al een belangrijke stap!

Je hebt daar inderdaad even hulp bij nodig. Je mag mij wel bellen of mailen. Mijn gegevens kun je vinden op internet. 
 
Betsy Westeneng

Lees meer artikelen over:

porno

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

E. (Betsy) Westeneng

  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
106 artikelen

Bijzonderheden:

Psychotherapeute/relatietherapeute/seksuologe (eigen praktijk)

Mw. Westeneng is op 1 juni 2023 overleden.


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Seksuele zonden uit het verleden

Ik ben een man en reeds tien jaar getrouwd. Samen zijn wij heel gelukkig en ons huwelijk is gezegend met drie gezonde kinderen. Aan het begin van ons huwelijk heb ik echter een keer een prostituee bez...
Geen reacties
26-10-2016

Gods zorg ook voor mij

Waar mag je weten dat God over je waakt en voor je zorgt? Ik geloof, maar vind het vaak nog heel erg moeilijk. Dit leg ik allemaal bij God neer, maar heb ook zo vaak het idee dat de woorden in de Bijb...
1 reactie
26-10-2017

Het doopformulier

Het doopformulier is door mensen gemaakt. Ik kan het allemaal niet zo helder terugvinden in de Bijbel. Maar je kan toch niet pleiten op iets dat door mensen is gemaakt?
1 reactie
26-10-2009
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag