Gevoelens voor jongens

Redactie Refoweb | 3 reacties | 06-12-2012| 13:04

Vraag

Ik (jongen) heb af en toe gevoelens voor jongens en ik heb God al heel vaak gevraagd of hij deze wilde wegnemen, maar tot nu toe zonder resultaat. Mijn vraag is dan ook: Kan en wil God deze gevoelens wegnemen, zodat ik in mijzelf ook gewoon rustig ben en meer mezelf kan zijn?


Antwoord

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2815 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
3 reacties
Daniel
07-12-2012 / 13:43
@realist
Helemaal met je eens, beste vraagsteller smeekt God om hulp, God geeft ook hulp aan de vraagsteller, Hij is wie Hij is.
Tante Pollewop
07-12-2012 / 16:46
God doet niet altijd wat wij willen.

Ik kon pas rustig mezelf zijn toen ik inzag dat ik zo door God gemaakt ben. Dat ik homo ben is nu geen probleem meer voor mij. Ik wens je hetzelfde toe!
Spatie
07-12-2012 / 18:05
Heel veel sterkte vraagsteller! Je zult het niet altijd makkelijk hebben.
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Druk leven zonder bijbellezen

Ik heb een druk leven en kom niet toe aan bijbellezen en zo. Ik ga wel regelmatig naar bijbelstudieavonden. Help, wat moet ik doen?
Geen reacties
06-12-2005

Bidden om bekering

Waarom zouden we bidden om bekering? Volgens de Bijbel is de Bijbel en de prediking het middel om zalig te worden en niet het gebed. Daarnaast is het gebed van een onbekeerde niet gemeend (wij willen ...
Geen reacties
06-12-2005

(...) Moet ik het tegen hem vertellen dat ik meer voor hem voel? En op welke manier? Of blijkt juist dat hij niets voor mij voelt en moet ik proberen hem te vergeten?

Ik ben al meer dan een half jaar verliefd op een jongen. Verschillende keren denk ik dat hij mij meer dan leuk vindt, andere keren juist weer niet (dan reageert hij afstandelijk o.i.d.). Zelf vind ik ...
Geen reacties
06-12-2006
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag