666 tegels

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Ik ben nogal bijgelovig en zie overal duivelse dingen achter. Zo kwam ik erachter, dat mijn badkamer 666 tegels had en ik heb er één uitgesloopt. Denkt u dat ik hulp moet zoeken?

Antwoord

Ja, bij de Heere: verlos mij van al mijn misdaden, Psalm 39 vers 9: (39:9) “Verlos mij van al mijn overtredingen; en stel mij niet tot een smaad des dwazen.”

Ds. W. Pieters