Dominee met baard

Ds. J. van Amstel / Geen reacties

Vraag

Mag een dominee die betrokken is bij Bewaar het Pand een baard dragen?

Antwoord

Wat een vraag! Het gaat toch om het ten volle dienaar van het Woord zijn, niet meer en niet minder.

Toch een historisch antwoord. Kijk eens naar de oude schrijvers. Hoe zagen die er uit? We zouden er van opkijken als ze zo op dagen van “Bewaar het pand” rond zouden lopen. Als God het hart aanziet, zouden we dan niet meer daarop letten?

Ds. J. van Amstel

Lees meer artikelen over:

baard