Contact over geestelijke dingen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik vind het moeilijk contact te zoeken met onze eigen predikant of kerkenraad om te praten over de geestelijke dingen die mij bezighouden. Zij hebben het al zo druk en ze kennen mij allemaal (vind ik niet prettig op dit gebied). Is het mogelijk via Refoweb in contact te komen met iemand die via e-mail hierover zou willen communiceren?

Antwoord

Beste vraagsteller. Je kunt hierover contact met ons opnemen via vragen@refoweb.nl