Ds. I. Kieviet en ds. J .G. Woelderink

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat leerden ds. I. Kieviet en ds. J .G. Woelderink (m.b.t. doop en verbond) nu precies?

Antwoord

1 reactie
MUS
- Je kunt hierover diverse boeken lezen, geschreven door genoemde en andere auteurs.
- Je kunt ook zelf een boek over schrijven.
- Je kunt er zelfs op promoveren.

- Je kunt ook onderzoeken wat de Bijbel over de doop en verbond schrijft...
Want wat baat het een mens, die de gehele wereld zou winnen, en zichzelven verliezen, of schade zijns zelfs lijden? (Lukas 9:25 )