Kriebelig gevoel in buik

drs. A. Meijer / 3 reacties

Vraag

Ik heb al enige tijd last van een kriebelig gevoel in mijn buik. Dit kriebelige gevoel is heel vervelend. Het lijkt net alsof er duizenden beestjes in mijn buik krioelen. Heeft u enig idee waar dit van kan zijn en hoe het is ontstaan?

Antwoord

Beste vragensteller,

Op grond van dit verhaal is het voor mij moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen. Het klinkt niet verontrustend. Misschien kan de eigen huisarts met wat meer informatie het nader verklaren. Handig is om een aantal dingen tevoren te bedenken, onder andere: hoe lang zit het er, wat voel ik precies, wat is de exacte locatie, hangt het ergens mee samen en wat is het beloop?

Succes, en hopelijk kom je snel van de klacht af.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

medisch
3 reacties
tommy
misschien ben je verliefd??
pannenkoek
:-)
Catherine
Misschien was dit een vraag voor de relatie-hulpverlener ;-)
ipv de h.a.