(H)SV te Lunteren

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb als gemeentelid een vraag aan ds. Kloosterman van de HHK uit Lunteren over de Statenvertaling...

Antwoord

In de eerste plaats is ds. Kloosterman geen panellid van Refoweb (overigens is hij van harte welkom). Daarnaast vragen jullie om een persoonlijk standpunt van de dominee m.b.t. het gebruik van de (H)SV. Wat is er mis mee om dat aan hem zelf te vragen? Zijn emailadres en telefoonnummer is bij jullie bekend. Ons advies is om de dominee direct te benaderen en hem te vragen of hij jullie vraag/visie in de kerkenraadsvergadering ter sprake wil brengen. En nog een advies: gebruik (voorlopig) gewoon een Herziene Statenvertaling tijdens de dienst om mee te lezen als de Statenvertaling gebruikt wordt. Niemand die je dat kan verbieden.