Verliefdheid tonen aan familie

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Stel, je vindt een jongen of meisje leuk (in de zin van: je voelt meer voor die persoon), hoe vertel je zoiets dan aan dierbaren in je familie?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Een korte vraag en ook erg algemeen geformuleerd. Ik neem aan dat diegene die de vraag stelt verliefd is geworden op een aardige jongen of op een lief meisje. Dan is het toch al snel “waar het hart vol van is, daar loopt de mond van over”? En wat dacht je, zouden je dierbaren niet aan je zíén dat je verliefd bent door bijvoorbeeld je lichte lopen, je stralende ogen, je manier van praten? Stel maar gauw voor, dat je hem of haar een keer meebrengt naar huis! Of laat eerst een leuke foto zien die je ongetwijfeld op je telefoon hebt staan, of op een andere manier bij je draagt.

Succes ermee!
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid