Discussies over de EO-jongerendag en Opwekking

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb met mijn kinderen al verschillende keren discussies gehad over de EO-jongerendag en Opwekking. Het laat me maar niet los! Ik voel gewoon dat ze niet goed bezig zijn en dat het zo niet goed komt! Zijn er meer mensen die  dit ook hebben? En als dit het geval is... hoe gaan jullie hiermee om?

Antwoord

Zie voor de tags 'EO-jongerendag' en 'Opwekking' alle vragen en antwoorden over deze thema's.

Hier staan veel reacties: www.refoweb.nl/nieuws/1508/42e-eo-jongerendag/