Elekronische dancemuziek

Redactie Refoweb | Geen reacties | 28-03-2014| 13:30

Vraag

Ik vind dance, hardstyle (dance met een beat er onder, dus geen hardcore) en elekronische dancemuziek echt mooi. Ik ben dan ook grote fan van verschillende DJ's. Ik luister vooral ook melodische tracks zonder tekst. Is deze muziek dan ook 'duivels'?

Antwoord

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.