Pijn in oksel

drs. A. Meijer | 1 reactie | 04-06-2012| 08:47

Vraag

Ik heb sinds een week een stekende pijn in mijn linkeroksel. Mijn borsten doen ook pijn, maar ik kan nergens een knobbeltje vinden. Wel heb ik al heel mijn leven last van erg knobbelig klierweefsel en veel kliertjes zijn voelbaar. De pijn in mijn linkeroksel straalt ook uit naar mijn linkerarm. Moet ik mij zorgen maken?


Antwoord

Beste vragenstelster,

Gezien jouw leeftijd en het klachtenpatroon heb ik niet de indruk dat jij je zorgen moet maken. Zijn de klachten het ergst tijdens de menstruatie? Dan denk ik het meest aan mastopathie. Hier meer info.

Blijven de klachten wekenlang aanhouden, dan is het een bezoekje aan de huisarts waard.


Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

okselpijn

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
    14-12-1978
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief
292 artikelen
drs. A. Meijer

Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
1 reactie
dijna61
04-06-2012 / 12:54
De pijn kan zelfs zo zijn dat je je arm moeilijk kunt bewegen en moeite hebt met omdraaien in bed bijv. Pas je eetgewoonten eens aan en kijk dan of het overgaat. Vermijdt in ieder geval alles wat de galwegen kan irriteren. Neem ook geen chocala of iets waarin ook maar een minimum aan varkensvlees in verwerkt is.
Ik ben benieuwd hoe het dan met je gaat.
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Ik heb al mijn hele leven last van stemmingswisselingen. Ik ben nu veel ouder en heb daar heel erg last van. Vaak heb ik het idee dat ik depressief ben op dat moment, terwijl het na een 5/10 minuten kan omslaan (...)

Ik heb al mijn hele leven last van stemmingswisselingen. Ik ben nu veel ouder en heb daar heel erg last van. Vaak heb ik het idee dat ik depressief ben op dat moment, terwijl het na een 5/10 minuten k...
Geen reacties
04-06-2007

Christusopenbaring

Wat is de openbaring van Jezus Christus aan het hart? Hierover wordt wel eens gesproken en ik krijg dan vaak het gevoel dat men doelt op een soort eureka-ervaring (Archimedes). Een zo krachtige ervari...
Geen reacties
04-06-2009

Verkeerde gedachten tegen God

Ik heb zo vaak last van verkeerde gedachten tegen God. Ik hou van God en wil ze niet doen, ik ben ook bang om ze te doen. Ik ben er continue alert op. Het lijkt elke keer keer of ze ingefluisterd word...
3 reacties
04-06-2026
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag