Is het schoonmaken van de eikel met een beetje douchegel schadelijk? Of kan het ...

A. Kwakernaak / Geen reacties

Vraag

Is het schoonmaken van de eikel met een beetje douchegel schadelijk? Of kan het geen kwaad?

Antwoord

In principe kan het schoonmaken van de eikel met douchegel geen kwaad, maar nodig is het niet. Door dit gebied met zeep te wassen, is er een grotere kans op irritatie of een schimmelinfectie. De aanbeveling is om te reinigen met water. Indien je toch douchegel wilt gebruiken, spoel het dan wel goed af. Zorg dat er geen zeepresten achterblijven.

A. Kwakernaak

Lees meer artikelen over:

medisch