Op zoek naar PKN-gemeente in Vianen e.o.

Ds. M. (Michel) van Heijningen / Geen reacties

Vraag

Vanwege verhuizing zijn we op zoek naar een PKN-gemeente (Vianen en omstreken) waar voluit de reformatorische leer gepredikt wordt. Door de breedte van het kerkverband kan ik dit niet goed beoordelen. Kan iemand een paar gemeentes opnoemen?

Antwoord

Beste vriend(in),

Vooropgesteld dat ik de gemeenten niet ken, kan ik je de volgende plaatsnamen noemen: Hagestein, Everdingen, Lexmond en aan de andere kant van het water IJsselstein, Benschop, Montfoort en Houten (twee gemeenten). Er zal wel wat verschil in ‘ligging’ zijn, maar alle genoemde gemeenten zijn, voor zover mijn informatie strekt gemeenten waar een prediking gebracht wordt in de lijn van de Gerefomeerde Bond. O.a. via het Reformatorisch Dagblad kan je op de hoogte komen van de tijden van de diensten.

Hopelijk vind je snel een kerkelijke gemeente waar je je thuis voelt en waar je gevoed wordt door het Woord van God.

Met vriendelijke groet,
Michel van Heijningen

Lees meer artikelen over:

Protestantse Kerk in Nederland (PKN)