Troostvolle preek van ds. C. Harinck

Ds. C. Harinck / Geen reacties

Vraag

Aan ds. C. Harinck. Twee jaar geleden heb ik een preek horen lezen van u die ging over de troost van de opstanding der doden en ik meen dat het ging over de tarwekorrel die in de aarde sterft. Ik heb toen erg veel troost uit die preek gehaald en zou die preek nu heel graag aan mijn moeder willen geven omdat mijn vader is gestorven. Mijn vraag is: weet u welke preek van u ik bedoel en kan ik die ergens vinden? Prekenweb, of in een bepaald boek? Ik hoor heel graag van u.

Antwoord

Beste broeder,

Ik heb die preek gehouden in Waarde. Hij staat op Prekenweb. Hoe ze die dan hebben kunnen lezen, weet ik niet. Veel sterkte voor je moeder. Hopelijk geeft haar dat een echt geloof in de opstanding van de doden.

Ds. C. Harinck

Lees meer artikelen over:

doodopstanding