NFP-cursus gevolgd

Alie Hoek - van Kooten | Geen reacties | 02-01-2007| 00:00

Vraag

Wij hebben een tijd geleden de NFP-cursus gevolgd. Natural Family Planning, oftewel je weet heel nauwkeurig wanneer je vruchtbaar bent en wanneer niet. Eigenlijk zou iedereen dat moeten volgen als voorbereiding op het huwelijk. Of desnoods in het huwelijk als voor het huwelijk niet meer kan. Vindt u ook niet?


Antwoord

Ieder stel heeft zelf een eigen verantwoordelijkheid voor de invulling van de gezinsvorming. Het een past nu eenmaal beter bij dit stel en het andere weer beter bij dat stel. Fijn dat jullie dit zo’n goede methode vinden. In ieder geval is het belangrijk dat er geen methoden/middelen gebruikt worden die inwerken nadat er bevruchting heeft plaatsgevonden.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

gezinsvormingNatural Family Planning (NFP)

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Alie Hoek - van Kooten

  • Geboortedatum:
    27-08-1949
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Actief
998 artikelen
Alie Hoek - van Kooten

Bijzonderheden:

Auteur van o.a.

Bekijk ook:

 

 

 

 


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Zorgen bij groot gezin

Ik ben een moeder van een groot gezin (acht kinderen). De laatste tijd ga ik ervaren dat ik het moeilijk vind om alle problemen van de kinderen (studie, werkloosheid, geen vriendjes etc.) een plekje t...
2 reacties
02-01-2017

Hulp na drama Alphen a/d Rijn

Aan ds. Gouda. Ik heb uw antwoord m.b.t. Alphen a/d Rijn met grote belangstelling gelezen. Ik heb een familielid die dit drama als winkelmedewerker van dichtbij heeft meegemaakt. Het is voor haar heel...
Geen reacties
02-01-2012

Ruw taalgebruik over dood

Als iemand overleden is, wordt in mijn familie altijd gepraat over die en die is dood. Ik vind dit erg ruw taalgebruik. Dit stoort me en doet me zeer. Hoe kan ik hier het beste iets over zeggen?
1 reactie
02-01-2014
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag