(...) ik ben aan het afbouwen met paroxitine (...) hoelang duurt het voordat je ...

Eleos | Geen reacties | 07-09-2006| 00:00

Vraag

Ik heb een vraag aan Eleos. Ik heb bij jullie gelopen en het gaat goed, maar ik ben aan het afbouwen met paroxitine van (gebruikte 30) 20 mg en nu zit ik nog op 5 mg. Binnen drie weken afgebouwd. Maar hoelang duurt het voordat je geen last meer hebt van de afkickverschijnselen?


Antwoord

Dit is een vraag, hoe begrijpelijk ook, die niet anoniem beantwoord kan worden. Ik adviseer betrokkene contact op te nemen met de arts die zijn haar medicijnen voorschrijft.

Janjaap Pols, Eleos

Lees meer artikelen over:

medisch

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Eleos

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Nieuwegein
  • Status:
    Actief
112 artikelen
Eleos

Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Ritmisch zingen in Ger. Gem.

Zijn er Gereformeerde Gemeenten waar ritmisch wordt gezongen?
13 reacties
07-09-2021

Jozef als vader van Jezus in geslachtsregister

Misschien een bijzondere vraag, maar waarom wordt het geslachtsregister van Jozef (als eerste) beschreven, terwijl hij eigenlijk geen verwantschap heeft met de Heere Jezus?
Geen reacties
07-09-2020

Voorbede voor anderen doen

Ik worstel al heel lang met een vraag over voorbede/bidden en ik kom er niet 'doorheen'. Mag ik voorbede voor anderen doen als ik zelf niet (zeker) weet of ik een kind van God ben? Ik zit zelfs al een...
Geen reacties
07-09-2012
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag