Veel vragen en weinig getuigenissen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom staan er op Refoweb zo veel vragen en zo weinig getuigenissen?

Antwoord

Beste vragensteller,

Allereerst is dit natuurlijk een vragenrubriek en geen getuigenisrubriek. Daarnaast vrees ik dat je de vragenrubriek dan toch niet goed leest. In veel vragen lees ik tussen de regels door een grote hunkering naar de Heere en de roep om bekering. Die vragen zijn daarom een getuigenis in zichzelf. Verder zou ik je willen doorverwijzen naar de religie-onderdelen van ons forum. In met name het onderdeel “Geloofsopbouw” kun je diverse getuigenissen lezen.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb