Jezus in het midden

Redactie Refoweb | Geen reacties | 25-06-2026| 08:04

Vraag

In de Bijbel staat waar twee of meer personen aanwezig zijn, ben Ik in het midden. Is Jezus dan niet bij mij als ik alleen ben?


Antwoord

Daarover kun je meer lezen in de artikelen 'Waar 2 of 3 in mijn naam bijeen zijn' en 'Waar 2 of 3 vergaderd zijn in Mijn Naam'.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2821 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties

Terug in de tijd

Depressief en Heilig Avondmaal

Ik ben al enige tijd depressief en dat legt behoorlijke druk op mijn geloofsleven. Vorige week zondag deed ik belijdenis, maar kan ik wel aan het Heilig Avondmaal gaan, terwijl ik zo met de dood bezig...
3 reacties
23-06-2010

Beste kerk

Wij zijn komen wonen in een dorp en moeten gaan kiezen tussen twee kerken. In de ene kerk is de preek een rijk evangelie en heel erg op de praktijk van elke dag gericht en in de andere kerk is het mee...
Geen reacties
23-06-2017

Ziektes haten

Mag je ziektes haten?
Geen reacties
23-06-2015
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag