Vruchten en werken

Redactie Refoweb | Geen reacties | 22-10-2024| 07:57

Vraag

In de Bijbel wordt vaak gesproken over vruchten en werken. Worden hiermee iedere keer de vruchten uit Galaten 5:22 bedoeld? En met de werken: God lief hebben boven alles,  de naaste als jezelf en alles doen wat er ons in het Nieuwe Testament geleerd wordt aan werken?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

In de Bijbel wordt ook gesproken over kwade vruchten (Mattheüs 7:16-20). Zie verder de tags 'Vrucht van de Geest' en 'Goede werken' en het artikel 'Vruchten van de bekering'.