Wel of niet gaan geloven

Redactie Refoweb | Geen reacties | 02-10-2024| 08:06

Vraag

Waarom zorgt de Heere ervoor dat sommige mensen WEL gaan geloven en andere mensen NIET gaan geloven?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Daarover kun je meer lezen in de artikelen met de tag 'Uitverkiezing'.

Bijvoorbeeld:

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.