Bijbelverklaring Matthew Henry

Redactie Refoweb | Geen reacties | 05-09-2024| 08:04

Vraag

Wat zijn de verschillen tussen de tweedelige en de negendelige versie van de Bijbelverklaring van Matthew Henry?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

De tweedelige is een samenvatting en bewerking van de negen delen. Dus de negendelige versie is de complete Bijbelvertaling. Die is trouwens gratis te downloaden op theologienet.nl.

Lees meer artikelen over:

Matthew Henry
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.