Edelstenen in huis

Redactie Refoweb | Geen reacties | 02-09-2024| 08:07

Vraag

Ik heb edelstenen in mijn huis. Ik verdiep me er niet echt in en weet zogezegd ook de werking er niet van. Ik heb ze omdat ik ze mooi vind. Mag dat als christen?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Dat is te lezen in het artikel 'Sieraad met positieve werking'.

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.