Vrede met God krijgen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Hoe krijg ik vrede met God?

Antwoord

Heel eenvoudig: door het geloof in de Heere Jezus Christus. Dan ziet God ons aan alsof wij geen zonden hebben. Het is makkelijker om zalig te worden, dan om verloren te gaan. Maar het probleem is onze onwil en ons ongeloof. Lees ook deze artikelen:

1 reactie
Zv70
Beste vraagsteller, ik geef je het advies om 2 video's bekijken:

https://www.geloofstoerusting.nl/videos/god-verzoent-ons-met-zichzelf/
Je kunt op dit bericht reageren. Klik hier om in te loggen.