Geen kinderwens

Redactie Refoweb | Geen reacties | 31-07-2024| 08:04

Vraag

Mijn vrouw en ik zijn een kleine drie jaar getrouwd. Nog steeds hebben wij geen kinderwens en daar hebben we eigenlijk geen reden voor. We zien het vooral gewoon niet zitten. Als we een keuze hadden, zouden we niet voor kinderen kiezen. Maar toch steekt het een beetje, want God beslist toch alle dingen? Maar we zijn bang om kinderen te krijgen, we zien het echt niet zitten. We bidden veel. Toch maken we ons zorgen want we zijn ook niet meer super jong. M'n vrouw is een jaar ouder en we zijn beide eind twintig.

Antwoord

Alle vragen en antwoorden over het al dan niet verlangen naar kinderen zijn te vinden onder de tag 'Kinderwens'.

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.