Geesten in de gevangenis

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wie of wat zijn de geesten die gevangen zaten (1 Petrus 3: 19 en 20) en hoe en wanneer bevrijdde Jezus hen precies? Ik begrijp er niets van en zie het niet voor me.

Antwoord

1 reactie
Samanthi
Dit soort teksten zijn echt moeilijk, er worden verschillende verklaringen voor gegeven, daarom denk ik dan: als ik het niet begrijpt, zal ik het niet nodig zijn of denk ik later: oh dat zal het zijn.

Een kleine waarschuwing... Laat het er niet op aan komen, dat je nog een kansje zou krijgen, maar kies dan heden wiens gij dienen zult.