Mini-collegereeks over christelijke filosofie

Ds. G.A. van den Brink / 2 reacties

Vraag

Ds. G. A. van den Brink houdt voor Geloofstoerusting een uitermate boeiende en belangwekkende mini-collegereeks over christelijke filosofie (zie onder). Zou hij de citaten van de door hem geciteerde filosofen online beschikbaar kunnen maken? En idealiter de gehele collegedictaten?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Beste vragensteller,

Heel mooi om te horen dat je de serie over filosofie en christendom zo waardeert. Ik heb in de voorbereiding voor de serie allerlei boeken en artikelen gebruikt en vervolgens mijn teksten geschreven. Die zijn echt afgestemd geweest op de 'colleges', dus geen uitgeschreven teksten, geen voetnoten, geen literatuurverwijzingen... Helaas kan ik dus de citaten niet doorgeven.

Met hartelijke groet,
Ds. G. A. van den Brink

2 reacties
Jantie
Voor dove mensen kunnen tegenwoordig uitgesproken woorden worden opgeschreven op een laptop of tablet. Deze mini-colleges kunnen toch op bijvoorbeeld deze manier wel worden uitgeschreven?
Wie neemt deze handschoen op?
Voor mij zou het nalezen voor m'n geheugen van meer waarde zijn als de video's naluisteren.
Anemone
Wanneer lezingen inderdaad uitgeschreven kunnen worden, dan houd ik me ook aanbevolen.
In het Nederlands voor mensen die geen computer hebben, of die wel een computer hebben maar geen geluid(sboxen) gebruiken (ja, die zijn er, ze gebruiken hem alleen puur administratief)

En ik zou het ook geweldig vinden om geschreven versies te hebben in de Engelse taal.
Dat is dan weer voor correspondentievrienden en -vriendinnen verspreid over de hele wereld.