Libidoverlies

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Na een novasure-behandeling heb ik geen zin meer in seks. Is dat herkenbaar?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Beste vragenstelster,

Vanuit mijn praktijk ken ik de relatie tussen een Novasure-behandeling en libidoverlies niet. Ook in de wetenschappelijke literatuur vind ik er niets over.

Mogelijk ligt het ergens anders aan? Als het een probleem is of vormt raad ik je aan de huisarts te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
A. Meijer, huisarts