Bidden tot de Heilige Geest

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Met Pinksteren is de Heilige Geest uitgestort. In de geloofsbelijdenis van Nicea staat van de Heilige Geest dat Hij tezamen met de Vader en de Zoon aangebeden mag worden. In welke Schriftplaatsen (na de uitstorting van de Heilige Geest) kan ik dit vinden of over een gebed tot de Heilige Geest lezen?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober