Kermisattracties zonder kermis

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben met school wel eens naar de Piramide van Austerlitz geweest, maar waarom is dat niet erg en de kermis wel? Ik vind de Pyramide van Austerlitz er erg op lijken; je kan daar ook in botsautootjes, de zweefmolen en nog veel meer andere kermisattracties. Dus waarom is dat niet raar, vroeg ik me af?

Antwoord

Tja, een andere naam doet soms wonderen ;-) Overigens is het probleem niet de zweefmolen, maar vaak de sfeer er om heen.

Lees voor meer uitleg deze artikelen: