Waarde van een embryo

Redactie Refoweb | Geen reacties | 07-12-2022| 16:47

Vraag

Als christen geloof ik in God de Schepper van hemel en aarde. Ik geloof dat God de Schepper is van al het leven. Wat is voor God de waarde van een embryo/foetus? Heeft deze evenveel waarde als een geboren mens? Zijn hier bijbelteksten over te vinden?


Antwoord

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2819 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Muziekstukken uit RK-kerk

Mag je als christen luisteren naar muziekstukken/liederen als "Kyrie eleison" of "Agnus Dei"? Want dit wordt nu vooral in de Rooms-Katholieke kerk gezongen. Ik vind het hele mooie muziek, ook qua teks...
Geen reacties
07-12-2011

Oude natuur doden

In de Catechismus staat dat wij onze oude natuur moeten doden. Dat staat nergens letterlijk in de Bijbel, wel dat wij de nieuwe mens moeten aandoen. Dat lijkt een vorm van inlegkunde. Klopt dat?
Geen reacties
07-12-2007

Katy Perry

Vrijwel al mijn vrienden luisteren naar popmuziek. Ikzelf luister naar gospel. Nu ben ik pas op YouTube gaan zoeken naar optredens van popartiesten, en ik ben daar best wel van geschrokken. Maar hoe m...
2 reacties
07-12-2015
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag