Het bestaan van ufo’s

Redactie Refoweb | 2 reacties | 09-07-2021| 08:01

Vraag

Bestaan ufo’s? En zo ja, waar komen ze vandaan en wat hebben ze voor functie?


Antwoord

“Unidentified flying object en unidentified aereal phenomenon zijn de Engelstalige benamingen voor een ongeïdentificeerd vliegend voorwerp of ongeïdentificeerd verschijnsel in de lucht, waarmee elk in de lucht waargenomen fenomeen wordt bedoeld waarvan de aard niet kan worden vastgesteld.” Aldus Wikipedia. Ze bestaan dus en ze vliegen. Mensen met een rijke fantasie denken dat het om buitenaards leven gaat dat hier experimenten uitvoert op aardbewoners met een nog rijkere fantasie. Anderen vermoeden geheime ontwikkelingen in de wapenindustrie. Tot slot zijn er mensen die ufo’s zien na het nuttigen van een flinke borrel. Dat zou wel eens de grootste groep kunnen zijn.

P.S. Weet Magazine heeft een DVD uitgebracht met de titel 'Aliens ontmaskerd'.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2816 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
2 reacties
Pcrtje
09-07-2021 / 09:42
Complimenten voor dit antwoord. :-)
Iboi
10-07-2021 / 19:51
Laat je in ieder geval niet bang maken. God regeert het universum.
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Teruggevallen en oprecht vergeving vragen

Ik ben pas teruggevallen in een bepaalde oude zonde waar ik vroeger veel mee heb geworsteld. Nadat de duivel mij weer had misleid, durfde ik het niet meer aan om naar God toe te gaan. Ik wist van te v...
Geen reacties
08-07-2016

Veel nare dingen meegemaakt

Ik heb in mijn puberteit veel nare dingen meegemaakt waar niemand echt weet van heeft. Mijn moeder en zus waren allebei psychisch ziek: borderline, heftige depressies en overspannenheid. Hoewel ik mez...
3 reacties
08-07-2010

Het nut van de drie-eenheid

Wat is het nut van de drie-eenheid voor onze tijd, voor de tijd toen de zonde er nog niet was, voor de tijd toen de schepping er nog niet was. Stel dat God niet drie-enig is, wat heeft dat dan voor co...
Geen reacties
08-07-2019
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag