Boekjes van ds. C. G. Vreugdenhil

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Een vraag aan ds. Vreugdenhil. Ik heb recent uw boekje “Levend geloof” gelezen. Ik vind het een leerzaam boekje en het heeft me erg geholpen. Graag zou ik het in het voorwoord genoemde vervolg daarop ook lezen, “Gij zult mijn getuigen zijn”. Echter, dat dat boekje is nergens meer verkrijgbaar. Ik heb veel op internet gezocht, ook bij verschillende tweedehandswinkels, maar ben het nog niet tegengekomen. Weet u misschien waar het boekje nog verkrijgbaar is of is er misschien een digitale versie beschikbaar?

Antwoord

U vraagt naar het boekje “Gij zult mijn getuigen zijn”. Dat boekje is nooit uitgekomen. In 2001 kwam de eerste druk van “Levend geloof” uit. Een jaar later had ik het boekje over getuigen ruwweg klaar, maar in die tijd werden er meer boekjes over ‘evangelisatie’ uitgegeven binnen de kring van de Gereformeerde Gezindte. Daarom heb ik de uitgave niet klaar gemaakt. Ik heb wel materiaal uit het manuscript gebruikt voor een boekje dat na de zomer uitkomt onder de titel “Hartstocht”. Welke maand het uitkomt weet ik niet precies, maar het zit er aan te komen. De inhoud gaat vooral over de hartstocht om het evangelie door te geven aan anderen. Nog even geduld dus.

Met vriendelijke groet,
Ds.  C. G. Vreugdenhil

Lees meer artikelen over:

boeken