Bruid links of rechts

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar zit de bruid bij het trouwen in de kerk, links of rechts?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik hoorde een predikant zeggen dat als je niet Gods kind bent, dan ben je een kind van de duivel. Ik vind dit zeer aangrijpend om dit tegen een gemeente, jonge mensen en kinderen te zeggen. In Psalm 1...
9 reacties
Ik heb twee vragen. Waarom wordt er in de reformatorische kerken zo weinig aandacht besteed aan het discipelschap op deze aarde? Ik heb dit nog nooit in een kerkdienst voorbij horen komen. In Amerika ...
Moet ik het volgende serieus nemen?: Het gaat me om het eerste gedeelte. Citaat: "Verbondskinderen horen dan de oproep om in Jezus te geloven alsof dat een daad van de mens is. Men moet niet meer spre...