‘s Nachts BH af

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Waarom doen de meeste meisjes/vrouwen ‘s nachts hun BH af? Ik zie dat regelmatig om me heen, maar heb het nog nooit van iemand echt gehoord. Is er een reden? Dat het beter voor je is of zoiets?

Antwoord

Bij het slapen ’s nachts kan een bh soms best wel kan knellen en dat is niet prettig voor een ontspannen slaap. Dat is ook de reden dat nachtgoed altijd wat losjes om het lichaam zit.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

BH