Opleiding pedagogische wetenschappen

drs. I. A. Kole / 1 reactie

Vraag

Ik werk al een tiental jaren in de jeugdzorgsector. Het is een grote wens van mij om meer theoretische kennis op te doen en wil graag de bachelor opleiding pedagogische wetenschappen gaan volgen. Echter kan ik nergens een universiteit vinden die deze studie in deeltijd aanbiedt. Ook in België kan ik niets vinden. Aangezien ik momenteel een prachtige baan heb bij de Raad voor de Kinderbescherming wil ik dat niet opgeven om voltijd te gaan studeren. Heeft u nog tips?

Antwoord

Je zou HBO-pedagogiek op hogeschool Driestar Educatief kunnen overwegen. Je kunt contact opnemen met Willemieke de Jong (telefoonnummer op te vragen via vragen@refoweb.nl) voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Drs. I. A. Kole

Lees meer artikelen over:

studiekeuze
1 reactie
aleph
Radboud Universiteit biedt wel een premasterprogramma in deeltijd aan.
http://www.ru.nl/studiegids/socsci/pre-master/pedagogische-wetenschappen/pre-master/programma/
Volg dat nu in combinatie met baan in onderwijs. Maar wel afhankelijk van hoeveel tijd je beschikbaar hebt naast je baan.
Ben er zelf erg tevreden over.