Wachten op de wederkomst

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer komt Jezus terug? Ik ben het wachten zat...

Antwoord

Terug in de tijd

Zondag was het voorbereiding voor het HA. De tekst was “Troost en Bemoediging”, het eerste punt ook. Ik voelde ruimte, er hoeft niets van mij bij en dan kan het voor iedereen. Hij trekt met mensenziel...
Wanneer ben je bekeerd?
De kans is groot dat deze vraag al op een bepaald manier gesteld is, maar ik kan niet echt een afdoend antwoord vinden. Ik heb een jongen ontmoet en we zijn al een tijd aan het mailen en spreken elkaa...