Obsessie voor Illuminati

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Sinds ik op “Het huis van Belle” gelezen heb over de Illuminati denk ik daar veel over na. Ik vind het eng en alles wat ik doe/koop controleer ik eerst of het geen Illuminati is of een symbool daar van is...

Antwoord

Voor je vragen m.b.t. de Illuminati verwijzen we je door naar het artikel 'Bang voor illuminati'. We hebben een goed zoekprogramma, daar kun je diverse andere antwoorden vinden.