Lesbisch

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 32 jaar en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik lesbisch ben. Inmiddels heb ik een relatie met een vrouw, in het geheim, want mijn omgeving weet niet dat ik lesbisch ben. We hebben niet alleen een relatie, maar ook hebben we sex. Mijn vraag is hoe ver je eigenlijk mag gaan? En wat vertel ik op het moment dat ik uit de kast kom?

Antwoord

Alle relevante vragen en antwoorden uit het archief zijn te vinden via de tags hieronder.

Lees meer artikelen over:

geaardheidlesbisch