Pabo-deeltijd

J.M. Strijbis / Geen reacties

Vraag

Aan J. M. Strijbis over de christelijke Pabo. Ik  ben een jonge moeder met druk gezin en kleine kids. Pabo-deeltijd, wat houdt dat in? Wat is de studiebelasting, dus hoeveel tijd ga ik naar school en hoeveel tijd heb ik huiswerk en is het in de avond of overdag? Hoeveel jaren duurt die studie en hoeveel stage zit daar aan vast? Van de website word ik niet zo veel wijzer.

Antwoord

Voor meer informatie m.b.t. de deeltijd Pabo kun je het best contact opnemen via mail en je vragen richten aan: n.denbesten@driestar-educatief.nl

J. M. Strijbis

Lees meer artikelen over:

studiekeuze