Slordig schrijven

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik schrijf ontzettend slordig. Heb het vroeger op school natuurlijk wel geleerd, maar als ik snel schrijf (bijvoorbeeld om te notuleren of mee te schrijven in de kerk), kan ik het later niet meer teruglezen. Heeft u tips hoe ik dat kan verbeteren? Zijn er cursussen oi.d. voor?

Antwoord

Op internet worden tal van cursussen aangeboden. Zie bijvoorbeeld. Daarnaast wordt voor het notuleren van vergaderingen vaak een laptop gebruikt en ook het meeschrijven met de preek gebeurt in veel gevallen al met een smartfoon. In dat laatste geval is het handig om dat vooral met predikant en/of kerkenraad te overleggen, omdat dit niet in alle kerkelijke gemeenten is toegestaan.

Redactie Vragenrubriek

1 reactie
MUS
Typecursus? Tablet mee naar de kerk?