Zelfmoordgedachten

P.M.G.P. Bos / Geen reacties

Vraag

Mensen hebben glashard tegen mij staan liegen. Als ik boos word en er met ze over praat, dan ontkennen ze alles. Daardoor vermijd ik ze en praat ik niet meer met ze. Het verstoort af en toe mijn werk, maar altijd mijn priveleven/privacy. Ben daardoor ook al een halfjaar depressief geweest en heb vaak zelfmoordgedachten en zelfmoordneigingen gehad. Ik ben bang dat ik vroeg of laat weer in een depressie kom en dat het dan echt te laat is. Wat kan ik het beste doen om er vanaf te komen?

Antwoord

Ik kan je maar één goed advies geven: zo snel mogelijk professionele hulp zoeken.

P. M. G. P. Bos