Tijdsbesteding

Redactie Refoweb | Geen reacties | 02-08-2012| 09:13

Vraag

Ik ben een halfjaar geleden gestopt met kijken naar films. De laatste maand heb ik echter weer een terugval gehad. Afgelopen week heb ik vier dvd-boxen gekocht. Deze heb ik vandaag retour gestuurd, omdat ik me er toch niet goed bij voelde. Echter, heb ik wel moeite om mijn vrije tijd in te vullen. Ik mag geloven dat ik een kind van God ben, maar voel me zondig als ik opnieuw een film heb gekeken of gekocht. Ik weet dat er mensen zijn die het niet verkeerd vinden, maar ik zie het wel als zonde. Maar wat is dan wel een verantwoorde tijdsbesteding? Misschien is het ook handig als ik er bij zeg dat ik al langere tijd depressief ben.


Antwoord

Zie voor het antwoord onderstaande urls:

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/14764

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/13506

Ps. De stichting Jij daar! is nog op zoek naar vrijwilligers...

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2820 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

(...) hoe zit dat eigenlijk bij de HHK? Is daar ook zoiets, of kan iedereen die theologie gestudeerd heeft zomaar predikant worden?

Pasgeleden las ik in de Gezinsgids een artikel van ds. Moerkerken. Daarin schreef hij dat studenten  theologie eerst door een curatorium moeten worden ondervraagd e.d. Maar hoe zit dat eigenlijk bij d...
Geen reacties
02-08-2006

Hoe word je vervuld met de Heilige Geest?

Hoe word je vervuld met de Heilige Geest? Zijn daar nog voorwaarden aan verbonden?
Geen reacties
02-08-2022

Joke Buis en Kinga Ban

Ik merk dat het in de reformatorische wereld niet gebruikelijk is om te luisteren naar liederen van bijvoorbeeld Joke Buis of Kinga Ban. Ik vraag mezelf af waarom dat is. Ikzelf ben nog jong en luiste...
Geen reacties
02-08-2019
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag