Kramp in kuit

drs. N. Wolswinkel | 3 reacties | 09-07-2012| 11:39

Vraag

De laatste maanden heb ik heel veel last van kramp in mijn kuit en/of voet. Vooral op bed of als ik even op de grond ga zitten en dan mijn been verleg. Wat kan ik hieraan doen? (ik ben niet zwanger).


Antwoord

De eerste vraag is wat de oorzaak is, de volgende wat je er aan moet doen. Vanaf deze plaats heb ik er geen helder antwoord op. Wanneer de klachten blijven lijkt een bezoek aan de huisarts zinvol.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

kramp

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
    02-02-1957
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
331 artikelen
drs. N. Wolswinkel

Bijzonderheden:

Huisarts


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
3 reacties
QuadCoreInside
09-07-2012 / 22:13
Ja, dat was weer te verwachten. Tjongejonge, ik begrijp echt niet dat men zulke vragen hier stelt. Maar goed, dat is al vaker gezegd.
hoihoi5
10-07-2012 / 13:23
Ik heb een sterk vermoeden te weten wat de oorzaak is. Waarschijnlijk heb je een magnesium tekort en zou suplentie doorvoor veel helpen. Stap dus even naar de drogist ervoor en laat weten of het heeft geholpen
Autumn
10-07-2012 / 13:25
Als je je been strekt en je voet naar voren doet (zodat de beenspier uitgestrekt wordt) dan gaat de kramp er meestal snel uit. Ik heb er ook weleens last van, maar op deze manier is de kramp zo weg. Soms helpt het ook als iemand anders het bij je doet. En inderdaad kan een magnesiumsupplement ook helpen, of extra calcium.
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Ik ben 20 jaar en heb paar keer een aanzoek gehad van een jongen. Ik vond het niks en wilde er niet op ingaan (...) Ben ik verkeerd bezig, daar ik in de toekomst wel graag verkering wil? (...)

Ik ben 20 jaar en heb paar keer een aanzoek gehad van een jongen. Ik vond het niks en wilde er niet op ingaan. Ik kende de achtergronden, voorbeeld overmatig alcohol gebruik/hebben van een ernstige ps...
Geen reacties
09-07-2008

Levend Christusgemis (2)

Beste kand. Jansen. Uw antwoord op de vraag over het levend Christusgemis heeft mij diep en pijnlijk geraakt. (Ik ben overigens niet degene die de vraag stelde.) Al tijden ben ik bezig dichter bij God...
13 reacties
09-07-2015

Alle leuke christelijke mannen zijn bezet

Ik ben voor het eerst in mijn leven aan het daten en ben daarin een laatbloeier (25 jaar). Nu is het zo dat bijna  alle leuke christelijke mannen al in het huwelijksbootje gestapt zijn of een vaste re...
4 reacties
09-07-2016
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag